Teknisk Sikring, når det er bedst: Garda Sikring Group og Freihoff Gruppe går sammen om strategisk vækst

26. april 2024

26. april 2024 - To stærke og anerkendte leverandører af sikringsløsninger går sammen: Garda Sikring Group og Freihoff Gruppe indgår et partnerskab om strategisk ekspansion i Europa. Som et etableret og velrenommeret brand forbliver Freihoff24 intakt, og under den nye virksomhedsparaply vil kunderne drage fordel af den velkendte pålidelighed og service i topkvalitet med et endnu bredere udbud af tekniske løsninger.

Freihoff Gruppe er en af de førende leverandører af teknisk sikring i Tyskland. Årtiers erfaring og omfattende teknologisk ekspertise på tværs af hele værdikæden gør virksomheden til den foretrukne partner for mange blue-chip kunder. "I nogen tid har vi undersøgt mulighederne for at gå i gang med det næste kapitel i udviklingen af vores virksomhed. Med Garda Sikring Group har vi fundet den optimale løsning til fortsat at gøre betydelige fremskridt i udvikling og vækst," siger Till Freihoff, grundlægger af Freihoff Gruppe.

Kundenærhed og lokal tilstedeværelse, som kendetegner Freihoff Gruppe, vil forblive fuldt intakt og yderligere styrket gennem partnerskabet. Ikke alene vil alle medarbejdere forblive i virksomheden, men hele ledelsesteamet, herunder Till Freihoff, Alexander Schmiedel og Frank Pokropp, vil fortsat være ansvarlige for aktiv markedsudvikling i hele Tyskland. "Jeg er fast overbevist om, at vi sammen kan opnå ny bæredygtig vækst og positiv udvikling for alle vores interessenter i Tyskland og andre steder," understreger Till Freihoff.

Med omkring 300 højtkvalificerede medarbejdere dækker Freihoff Gruppe en bred vifte af løsninger, herunder indbrudsdetektering, videoovervågning, brandalarmsystemer, perimeterbeskyttelse, adgangskontrol og stemmealarmsystemer. Hvert sikringskoncept implementeres på baggrund af en grundig risikoanalyse og omfatter alle komponenter fra planlægning og installation til 24/7 support via virksomhedens egen alarmcentral, (ARC). Freihoff Gruppe har en årlig omsætning på ca. 40 millioner euro med hovedkvarter i Langenfeld, Nordrhein-Westfalen, Tyskland.

"Vi er meget glade for at begynde en ny rejse, der bygger på en fælles stærk kultur med et klart fokus på vores kunder," siger Jon Ola Stokke, CEO i Garda Sikring Group. Han tilføjer: "Vi har nu tilføjet endnu en full-service leverandør af tekniske sikringsløsninger til koncernen, som har stærke planlægnings- og projekteringsegenskaber og som dermed kan projektere, installere og vedligeholde meget tilpassede elektroniske sikringsløsninger. Vi er meget glade for, at Freihoff Gruppe nu er en del af Garda Sikring Group. Med et stærkt ledelsesteam, et velkendt engagement i kvalitet, en kundefokuseret tilgang og en dygtig arbejdsstyrke er virksomheden meget godt positioneret til yderligere vækst og udvikling på det tyske marked."

Før overtagelsen var Freihoff Group fuldt ejet af grundlæggeren Till Freihoff og ledelsen. Investeringen markerer Garda Sikring Groups første ekspansion uden for Norden. Jon Ola Stokke konkluderer: "Med denne tilføjelse kan vi nu tilbyde tekniske sikringsløsninger i hele Sverige, Danmark og Tyskland. Dette er et vigtigt skridt i vores strategi om at tilbyde vores kunder 360-graders sikringsløsninger."

For mere information, kontakt venligst:

Garda Sikring Group: CEO Jon Ola Stokke | +47 92 23 39 97 | ola@gardasikring.no

Om Garda Sikring Group

Garda Sikring Group tilbyder en bred vifte af produkter inden for perimetersikring og teknisk sikring samt ydelser relateret til rådgivning, installation, teknisk service og beredskab. Garda Sikring Group er beliggende i hele Norge, Finland, Danmark, Sverige og Tyskland og har en årlig omsætning på over NOK 4 milliarder og ca. 1700 medarbejdere. Vi er en innovativ, engageret og solid samarbejdspartner for vores kunder, og vi tager vores sociale ansvar alvorligt. Vi brænder for ny bæredygtig vækst og udvikling i og uden for vores branche.

Om Freihoff Gruppe

Freihoff Gruppe er en førende leverandør af elektroniske sikringsløsninger med landsdækkende dækning i hele Tyskland. Freihoff Gruppe tilbyder en omfattende portefølje, der omfatter indbruds- og brandalarmsystemer, videoovervågning, perimetersikring, stemmealarmsystemer og digitale adgangskontrolsystemer samt egen alarmcentral. En full-service leverandør, der dækker hele værdikæden fra planlægning til installation, vedligeholdelse/reparation og 24/7 fjernovervågningstjenester. Freihoff Gruppe har en omsætning på ca. €40 mio. og ca. 300 medarbejdere.

Lad os tage en snak om dine sikrings­behov

Du er altid velkommen til ringe eller skrive til os – uanset om det drejer sig om et konkret tilbud eller blot rådgivning.

Kontakt kundeservice

phone+45 70 10 70 77

mailkibo@kibo.dk

Kontakt kundeservice

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger.

keyboard_arrow_up