Giv dine gæster en sikker oplevelse
Hos os kan du leje den samlede sikringsløsning til dit event - dvs. alt fra mobilhegn, porte og bomanlæg til videoovervågning, brandstandere til campingområder og meget mere.
Så skal du kun fokusere på det, du virkelig brænder for; at give dine gæster den bedste oplevelse.
Stemningsvideo fra nogle af de mange events, hvor vi har bidraget til sikkerheden; Bl.a. Roskilde Festival, COPENHELL og DGI Landsstævne.
Vi har stor erfaring og stærke samarbejdspartnere
Vi har mange års erfaring med sikring af events, og vi har allieret os med nogle af de bedste spillere i branchen; RF Experience, Godik, STRATUM og Live Nation. Det er din garanti for, at dit event er sikret efter alle kunstens regler.
Vi leverer og installerer hele din midlertidige sikringsløsning - og når dit event er veloverstået, tager vi det hele med igen. Så bliver det ikke nemmere.
Vi bidrager til sikkerheden ved både små og store events
I løbet af de seneste par år har vi bidraget til sikkerheden ved mange arrangementer, bl.a.:
- Grand Départ Copenhagen - Tour de France
- Sammen for Ukraine - støttekoncert på Rådhuspladsen i København
- Berlin Halvmaraton
- DGI Landsstævne
- Spejdernes Lejr
- Præsident Barack Obamas besøg i Aalborg
- Valgfolkemødet i Odense
- Kim Larsens Mindekoncert på Rådhuspladsen i København
- VM i Ishockey
- VM i Sejlsport
- Jyllinge Festival
- Kløften Festival
- Roskilde Festival
- Heartland Festival
- COPENHELL
Vi hjælper naturligvis også gerne med sikkerheden ved mindre begivenheder. Vi har bl.a. bidraget til sikkerheden ved Havefesten i Kronprinsens Gade,Vi Elsker 90'erne og Juletræstænding på Rådhuspladsen i Aarhus.
Lad os guide dig fra start til slut
Fælles for alle events er, at der skal udarbejdes beredskabsplaner, trafikplaner og action cards. Der skal tænkes på crowd management, afholdes møder med de lokale myndigheder o.s.v.
Listen over alle de opgaver, der følger med, når der skal afholdes et event, er lang, omfattende og kan virke uoverskuelig for de fleste arrangører.
Vi tager dig i hånden, og guider dig gennem alle de elementer, der sørger for, at du får et sikkert event. Planlægningen sker naturligvis i tæt samarbejde med vores partnere som er eksperter inden for event-sikring.
Bliv klogere på sikring af events
Hvilket sikringsniveau, og hvilke sikringsløsninger, dit event har behov for, afhænger af mange forskellige faktorer, herunder deltagere, omgivelser og trusselsbilledet for Danmark.
Trusselsbilledet vurderes løbende af PET, og du kan læse mere om den nuværende vurdering af truslen mod Danmark her.
Som noget nyt har PET nu også udarbejdet en vejledning til, hvordan du tager stilling til terrortruslen under planlægningen af større arrangementer.
Psst... Du kan også bare ringe til os på 70 10 70 77 - så hjælper vi dig med at finde ud af, hvordan dit event sikres bedst muligt.
Lej dine sikringsløsninger til dit næste event hos os
Hos os kan du leje den samlede sikringsløsning til dit event - dvs. alt fra mobilhegn, porte og bomanlæg til videoovervågning, brandstandere til campingområder og meget mere.
Så skal du kun fokusere på det, du virkelig brænder for; at give dine gæster den bedste oplevelse.
I videoen kan du se, hvordan vi bidrager til sikkerhed ved events og arrangementer.
Hurtige links til sikring af udendørs events i offentlige rum
Her har vi samlet nogle links som kan hjælpe dig, hvis du skal afholde et udendørs arrangement som f.eks. en festival, koncert, sportsstævne eller noget helt andet.
Ansøgning om afholdelse af større arrangementer
Vejledning om udarbejdelse af sikkerhedsplan for større udendørs musikarrangementer og lign.
PETs vurdering af terrortruslen mod Danmark
Download brochuren
Klik på brochuren og læs mere om, hvordan vi kan hjælpe med at sikre dit event.
Kontakt os
Kontakt os endelig, hvis du gerne vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe med at sikre netop dit event.