Service og beredskab, der passer til dine behov

Vi tilbyder landsdækkende service- og beredskabsaftaler til alle vores sikringsløsninger – alt fra hegn og porte til overvågning, alarmsystemer og adgangskontrol.

Behov for eftersyn, service, reparation og beredskab varierer fra kunde til kunde. Derfor er det hos os muligt at vælge mellem flere service- og beredskabsaftaler.

Kontakt os og hør nærmere

Sammen kortlægger vi først dit sikringsbehov med en risikoprofil

Ingen virksomheder er ens – det gælder også, når vi snakker sikringsbehov. Derfor tager vi os altid tid til at gennemgå alle potentielle risici samt regler og krav for din virksomhed, når vi sætter nye sikringsløsninger op eller overtager eksisterende løsninger.

Al den viden samler vi i en risikoprofil, der kortlægger din virksomheds sikringsbehov. Med den i hånden finder og tilpasser vi præcis den service- og beredskabsaftale, der passer bedst til dig og din virksomhed.

SERVICE   

BEREDSKAB   

INSPEKTION

Service

Hvad får du med en serviceaftale?

Vores basisaftale indeholder altid eftersyn og vedligehold af din sikringsløsning. Sammen finder vi frem til et passende interval for, hvor tit serviceteknikerne eller hegnsinspektørerne skal komme forbi. Basisaftalen indeholder:

Reparation

inden for normal arbejdstid på hverdage efter aftale.

tools-wench-hold

Garanti

for at Arbejdstilsynets Bekendtgørelse nr. 1109 af 1992 overholdes.  

check-shield

Tilstandsrapport

ved hvert serviceeftersyn, hvor vi smører, justerer, udskifter batterier og efterser produkterne fra A til Z.

task-checklist-write

Læs mere om basisaftalen

*Beredskab er ikke en del af basisaftalen.
Det kræver en beredskabsaftale.

Beredskab

Hvor hurtigt skal vi rykke, hvis uheldet er ude? Du bestemmer

Det er selvfølgelig aldrig optimalt, hvis der sker fejl eller brud på en sikringsløsning. 

Det akutte behov for at få fejlen løst varierer fra virksomhed til virksomhed. Derfor tilbyder vi forskellige beredskabsaftaler med forskellige responstider, så du kan vælge den, der passer bedst til din virksomheds risikoprofil.

Vil du selv stå for service? Vi viser dig hvordan

Ønsker du, at dine egne medarbejdere står for service og vedligehold af din sikringsløsning? Vi tilbyder hands-on kurser til dem.

Kurserne giver dine medarbejdere de bedste forudsætninger for selv at kunne varetage den løbende service, lokalisering af fejl og foretage udbedringer på din sikringsløsning.

Læs mere om vores Servicér selv-kurser

Brug for en midlertidig løsning? Den klarer vi

Opstår der en akut skade eller nedbrud på din port eller bomanlæg, kan vi med kort varsel stille en mobilport op. På under 12 timer kan din perimeter blive genetableret med en mobil løsning, der sikrer din virksomhed indtil din port eller bomanlæg er oppe at køre igen.

Med en mobil løsning, kan din virksomhed hurtigt være tilbage til normal drift og fortsat overholde alle gældende certificeringer.

Læs mere om vores mobilporte

Inspektion

Få en grundig inspektion af din sikringsløsning

Er du i tvivl om din nuværende sikringsløsning er god nok? Eller vil du bare gerne være sikker på, at alt er som det skal være?

Vi tilbyder inspektion af hegn, perimeter og din sikringsløsning generelt, så du kan vide dig sikker på, at din virksomheder overholder de gældende krav og certificeringer for din branche.

Download brochure

Klik på brochuren for at læse mere om service & beredskab. 

Landsdækkende service og beredskab

Med medarbejdere fordelt over hele Danmark kan vi garantere dig hurtig landsdækkende service og akut assistance. Alle døgnets 24 timer 365 dage om året.

Vi har viden, erfaring og reservedele med i alle servicebiler

Alle vores servicebesøg bliver udført af egne montører og teknikere, alle med grundig uddannelse og lang erfaring i vores sikringsløsninger. 

De har altid de mest almindelige reservedele med i bilen, så de hurtigt kan udbedre eventuelle reparationer på stedet.

Tilsammen giver det dig den bedste service og mest tryghed for pengene.

Lad os tage en snak om dine sikrings­behov

Du er altid velkommen til ringe eller skrive til os – uanset om det drejer sig om et konkret tilbud eller blot rådgivning.

Kontakt kundeservice

phone+45 70 10 70 77

mailkibo@kibo.dk

Kontakt kundeservice

Bliv ringet op
 

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger.

keyboard_arrow_up