Cloud-baseret adgangskontrol

- kontroller hvem, der har adgang til dit område

Hvordan fungerer cloud-baseret adgangskontrol?

Det er ganske enkelt. Vores adgangskontrolsystemer styres af en dedikeret administrator. Administratoren logger ind i systemet via computer, smartphone eller tablet, hvorfra der er et væld af muligheder for kontrol af adgangskontrolsystemet. 

Kontakt os og hør nærmere

 

Med et cloud-baseret adgangskontrolsystem kan du bl.a. nemt:  

  • Oprette/slette brugere, pinkoder samt adgangsenheder som f.eks. RFID nøglekort og smartphones 
  • Give personale adgang til bestemte døre/porte/pullerter/bomanlæg m.v.  
  • Indstille tidsintervaller for åbning af døre/porte/pullerter/bomanlæg m.v.  
  • Få email og SMS-notifikationer ved systemfejl 
  • Se, hvem der i hvilke områder  
  • Se alle enheders placeringer samt status 
  • Se hændelseslog 
  • Og meget mere 

Vores adgangskontrolløsninger kan anvendes på såvel nye som eksisterende adgangssystemer og kræver intet andet end en internetforbindelse for at fungere.  

Systemet er udviklet af Access Technology.

Login på din Access Technology-konto her

Login på din Access Technology-konto her

Lad os tage en snak om dine sikrings­behov

Du er altid velkommen til ringe eller skrive til os – uanset om det drejer sig om et konkret tilbud eller blot rådgivning.

Kontakt kundeservice

phone+45 70 10 70 77

mailkibo@kibo.dk

Kontakt kundeservice

Bliv ringet op
 

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger.

keyboard_arrow_up